objavljeno 19.07.2022. god.

Marketinška strategija je neophodna za svaku polikliniku ili medicinsku praksu. Mogli biste imati najbolje specijaliste na svijetu, ali ako Vaši potencijalni pacijenti ne znaju za Vašu polikliniku, bit ćete vrlo teško uspješni. Iako zdravstveni marketing zahtijeva dosljedan, proaktivan pristup radu, on ne mora biti kompliciran. Evo nekoliko strategija i savjeta koji će Vam pomoći u Vašoj marketinškoj strategiji promocije zdravstvene zaštite.

objavljeno 19.04.2022. god.

Nakon višestrukih zahtjeva poliklinika o omogučavanju sistema EMIS i na engleskom jeziku, odlučeno je da se pristupi implementaciji istog. Međutim, pokazalo se da je u pitanju veoma zahtjevan posao, kako sa stanovišta programiranja, tako i sa stanovišta prevođenja svih formi, objava i ostalih sastavnica sistema. Iz tog razloga smo veoma zadovljni da smo konačno uspjeli u navedenoj aktivnosti.

Prikazane su dvije (2) objave po stranici. Za ostale, kliknite dugme 'prethodne/novije objave'.